I JA S'ACABA L'ANY, DE NOU

Doncs sí, un altre any que se'ns escapa de les mans. Fem-ne un resum ràpid.
Salut.
L'any va començar amb moltes proves mèdiques, alguns refredats i una greu gastritis que em va deixar fora de combat uns quants dies. Una tendinitis va posar-hi la puntilla final tot i que amb una mica de rehabilitació tot ha anat millor. I per acabar, la operació de la hèrnia. Ho hauria d'haver fet abans, que ara, quasi dos mesos després, puc dir que n'estic molt contenta i que malgrat les incomoditats de les proves pre-operatòries i les post, val molt la pena el resultat. Ni acidesa ni fortors nocturnes, ni res de res de res. Això sí, he de mastegar més i encara m'omplo de seguida. Que duri, així encara podré aprimar-me uns quilets més de cara les festes que s'apropen!
Feina.
A principi d'any vaig canviar de departament i sembla que cap a principis de l'any que ve tornem de nou a fer canvis tot i que no ho han confirmat. De tot s'aprèn i és currículum. A veure què ens ofereix l'any que aviat estrenarem.
Amics.
Un any molt bo amb els amics tot i que alguns ja no estan a la feina i això ha estat un cop força dur però malgrat això, hem aconseguit fer una colla molt unida i fem per a veure'ns sempre que podem.
Grans persones. No em cansaré de repetir-ho, quines grans persones són. Encara em faig creus que jo hagi pogut tenir la immensa sort de conèixer gent tan especial. 
També he conegut gent nova  i gent que ha desparescut. Llei de vida, suposo.
Família.
M'heu proporcionat un  gran recolzament durant tot l'any i més durant la darrera part que vaig perdre una mica l'oremus amb lo de la operació, confesso. A tots, aprofito per a donar-los les gràcies de nou per la força i l'ajuda que m'han donat.

I gràcies Lluís també per  estar al meu costat sempre.

Bon Nadal i  millor any nou 2016! 






Comentaris

Bàrbara ha dit…
És un resum optimista, positiu i admirable. Gràcies a tu, gran persona!

Entrades populars d'aquest blog

Comença l'estiu! o comença l'estiu?

ITÀLIA 2019 - PART 1

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)