LES PETITES COSES

Llevar-se i trobar al Sushi dormint plàcidament al meu coll i al Brutus entre les cames.
El primer cafè amb llet del dia.
Que els productes de cosmètica que faig servir siguin prou eficients com per a camuflar les ulleres i la cara de zombie que presento només aixecar-me.
La roba que he triat la nit anterior i que considero bona elecció per a passar el dia així com els complements que s'hi adiuen a la perfecció (arracades, anells i/o bolso).
Agafar el tren amb prou marge com per a no haver de barallar-me amb ningú i poder seure.
La bona música triada a l'Spotify que em fa el trajecte més planer i agradable.
Poder entrar al metro sense que hagi de patir per la meva integritat física.
Arribar a la feina amb prou temps com per a poder aturar-me a comprar el segon cafè amb llet del dia (per endur) a la cafeteria de davant la oficina.
Que tots els programes informàtics que fem servir durant el dia a dia funcionin.
Que els companys  de feina suggereixin nous grups musicals per a escoltar i descobrir.
Que algun assegurat/agent/reclamant et doni les gràcies per a la feina feta.
L'entrepà de l'esmorzar i el tercer cafè amb llet del dia tot xerrant amb l'amiga.
Comentar casos curiosos de la feina entre els companys i opinar sobre com els resoldríem.
El dinar, ja sigui de tupper o comprat a la Sirena.
La sobre-taula i el repàs al món del cor que fem amb els companys. També repassem l'actualitat política però sempre guanya el cor, no sé perquè.
Les dues hores de feina de la tarda sense trucades -de vegades.
Els quaranta minuts de caminata des de la feina fins pl.Catalunya que faig quasi cada dia en sortir de la feina.
El relax de saber que ja toca descans i oci.
De nou, la bona música que m'acompanya durant el trajecte a peu.
Tota la gent que em trobo mentre camino fins l'estació. Hi ha per a fer-ne un estudi sociològic.
Pensar: "avui no aniré directe a casa. Miraré a veure si hi ha res que pugui firar al Primor del carrer Pelai". I en sortir, afegir: "potser també hi pot haver alguna cosa interessant al C&A".
Ser de les primeres persones en pujar al tren que acaba de descarregar i que en uns minuts em durà a Rubí.
Relaxar-me amb la meva música de camí.
Que el Lluís m'esperi a l'estació de Rubí i que anem a fer una volta pel poble.
Descobrir que han tombat un edifici on hi havia una benzinera; veure que han tret "la Caixa" que fèiem servir per a treure/ingressar diners; sorprendre'm de veure que hi ha tres pastisseries, quatre forns i un bar nou. Sí, durant l'hivern no hem passat massa pel poble...
Arribar a casa i veure al Sushi a l'escala assegut esperant la nostra arribada.
Canviar-me de roba i posar-me el pijama i les sabatilles!
Escarxofar-me al sofà i jugar amb els jocs que tinc de vaixells i d'avions.
Sopar de xurrasco a la brasa.
Veure algun documental o pel·lícula a Netflix.
Anar a dormir i que el Sushi m'acompanyi.
Aquestes són les petites coses que fan que el dia de cada dia valgui la pena. No ho creieu?








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Comença l'estiu! o comença l'estiu?

ITÀLIA 2019 - PART 1

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)