RUTINA, AGAIN

No tinc res contra el Nadal, no m'entengueu malament.  És al revés. M'agrada molt.
Però darrerament el veig com un passeig per l'infern. Només faig que tenir records agredolços i això, confesso, fa molt de mal. Així que el Nadal el visc una mica com si fos el Barrufet rondinaire. Grrr...
Però poc a poc he de fer nous records per a que el pugui viure millor i no fer cara de gos tot el dia. Així que aquest any he comprat un arbre de Nadal  (de plàstic, hem de concienciar-nos amb el canvi climàtic) -amb  llums i tot! I he decorat la casa una miqueta.
I com he fet feina, això també m'ha distret una mica. Però vaja, que ha estat difícil igualment.
Així que un cop han acabat les festes, és hora de treure decoració i desar l'arbre.
I tornar a la rutina. 
A veure l'any que ve que m'empesco per a fer  unes festes més bones de passar.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)

ITÀLIA 2019 - PART 1

Comença l'estiu! o comença l'estiu?