En resum:

En resum: avui s'acaba l'any. 
Toca fer balanç del que ha passat durant tot aquest 2013 i pensar en el que hem de fer l'any que ha de venir. 
Jo he fet 40 anys. Una edat que crec que m'ha fet reflexionar molt i que marca un punt i apart en la meva trajectòria vital. Ara queda per viure moltes més experiències i aprendre moltes coses noves. 
He vist el Mont St.Michel. Hi tornaria. M'hi estaria més dies, això sí. 
He visitat la família mallorquina. He conegut la nova generació de Matas i he rigut molt amb la generació ja coneguda. M'ho he passat molt bé.
He seguit amb el meu blog. És més teràpia que una altre cosa però si a més a més hi ha gent que li agrada, doncs encara millor.
He seguit amb la feina. Que, avui en dia, és un fet molt important i que, lamentablement, no molts poden dir el mateix. Així que me considero afortunada.
Els meus intents amb la dieta no han donat el resultat que jo tenia marcat de bon principi però tampoc he tornat a guanyar kilos, i només això ja és una victòria. Ara caminaré i caminaré i tot el que he menjat de més ho perdré! (sembla el conte dels Tres Porquets...)
En general no em puc queixar. Agrairia tots els anys que fossin així de bons.
En resum, que espero que l'any que ve sigui tan bo com aquest i si pot ser, millor.
Una forta abraçada a tots/es i us desitjo un molt bon any nou 2014.
Fins gener!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Comença l'estiu! o comença l'estiu?

ITÀLIA 2019 - PART 1

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)