TORNEN LES FESTES

Bones!
Fa dies que no escric però entre proves mèdiques, refredats, feina i d'altres impediments, m'ha estat difícil. També, perquè no dir-ho, la mandra. Això hi fa molt... 
Bé, doncs ja tornen a ser aquí: les festes de Nadal. I com sempre, aquesta necessitat imperiosa que ens agafa a tots per a reunir a la família, fer regals, tenir una actitud alegre i festiva... Només per aquests dies, la resta de l'any sembla que no cal. Doncs jo m'hi apunto. A més, tinc la sort que com casa meva és tan petita, no hi podem fer ni dinars ni sopars així que vaig de "gorra" tots els dies. I sobre l'actitud, doncs jo sóc alegre de natural així que no em costa gens estar-hi. 
Els regals ja és més complicat. Cada any em costa més escollir el que els agradarà més. I torno a tenir molta sort en aquest sentit doncs no he de fer molts regals, però els que he de fer son ben difícils. Els pares i els sogres. Què difícil no repetir les mantes de l'any passat! Què difícil no caure en el comodí dels llapis i dels bolígrafs pel pare, com feia quan era petita. Ara hi ha noves tecnologies, que si el mòbil, que si llibres electrònics... però no tothom està tan avesat al futur i això comporta problemes. Si els meus sogres sabessin que és Internet... Però no. Uf... m'hauré d'empescar alguna cosa ràpid doncs s'apropen els Reis i no vull anar amb les mans buides. S'accepten suggerències. 
No em vull estressar així que més val que comenci a pensar.
De moment, he de pensar en fer el dinar. Tot al seu temps. BON NADAL! 





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Comença l'estiu! o comença l'estiu?

ITÀLIA 2019 - PART 1

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)