Avui va d'ungles

Avui, ni grans pensaments ni grans filosofies de vida. Avui una cosa ben mundana: els pinta-ungles.

Ja fa uns anys que m'ha donat per a pintar-me les ungles. I ara que ho penso, no recordo com va ser que vaig començar. Tot i que ja venia de lluny, concretament de la meva vida "gótico-siniestra" que el color triat era, evidentment, el negre. El meu pare sempre em deia que "tenia musclos als dits" amb aquest color.
Algun cop que altre, hi posava un color blau o lila per a contrastar. Però no passava d'aquí.
Ara, tinc tota la paleta de colors del món.   I el meu problema és que només tinc deu dits i no me'ls puc posar tots de cop. Sort que a l'estiu el número s'amplia a vint amb els dits dels peus!
En tinc massa i avui volent fer-ne una mica de neteja, no he pogut llençar-ne només que dos. Del Mercadona, pel meu gust,  molt dolents. També s'ha de dir que eren molt antics i ja no funcionava ni el pinzellet.
I veient que anava repetint marques i colors, al final, he fet alguns grups ben curiosos:
China Glaze


És una marca americana molt bona i habitualment el preu de cada envàs supera els deu euros.
Jo els trobo més barats a Internet a una pàgina web de maquillatges i ara fa poc, vaig aprofitar una oferta molt interessant doncs estaven al 50% del preu que els ven la pàgina. I ja era prou barat! Així que me'n vaig firar set. 

KIKO


La botiga Kiko és de maquillatges en general però ténen una línia d'esmalts d'ungles molt extensa a molt bon preu i molt interessant.
I de tant en tant, treuen edicions limitades i/o línies noves i ... és la meva perdició. 
Sempre que passo per una botiga, miro el que hi ha. De vegades repeteixo colors i tot.

ASTOR



La marca Astor és també molt coneguda  a nivell nacional i de cop, he descobert que en tinc un bon munt. Els pinzells són molt útils doncs són plans i per a pintar van molt bé, delimiten millor.

FLORMAR


Una casa semblant a la Kiko però que no té tantes botigues és la Flormar. Els esmalts no estan malament però tot i això, són millors els de la Kiko. Fins i tot, he de dir que l'envàs és molt incòmode amb aquest tap tan allargat que fa difícil de posar als calaixets on hi tinc tots els esmalts.

DE CASA BONA


Em refereixo a marques de luxe com Dior, Chanel, Lancôme i d'altres.
Son bons tots però no justifica el preu que tenen doncs la qualitat és ben bé igual que un Kiko, res d'espectacular d'altre banda. En tinc perquè son regals però si m'en hagués de comprar jo, crec que no ho faria. No paga la pena.

RARE


Els Rare són una mica això, estranys.
Perquè són difícils de trobar i la gama de colors no és molt gran, si més no, la que jo m'he trobat. Els que tinc són molt pàlids i funcionen bé sempre que es vulgui fer una manicura avorrida. 

SCHLEKER (Ara Clarel)





A l'Schleker també hi ha una bona col·lecció d'esmalts. Els envasos són petitets ara que també són ben baratets. El pinzell el milloraria, això sí.

REVOLUTION






 Me'n queden dos d'aquesta marca per que els altres vuit els vaig regalar a les amigues. Era una promoció d'una web de maquillatges que, comprant productes per valor de deu Euros et regalaven deu esmalts d'aquesta marca. La veritat és que els he usat poc. 


VARIS 










 Inclouen Maybelline, Bourjois, Essence, Sinful Colours, Catrice, Inglot, Rimmel, L'Oreal, Mary Kay i un de Sephora. De color, el blau de Sinful Colours és molt bonic, tan fosc i amb aquesta purpurina petita que el fa brillar.  El de Sephora el vaig comprar al paleolític anterior i és l'únic que tinc, no em convenç massa. 
Els altres són correctes. 

ELS XINOS



No us recomano els esmalts dels xinos. Però aquests tres que tinc, llevat del negre que fa una pudor a químic que fa por, encara es poden fer servir. El vermell és força bo i queda molt bé a la ungla. El blau és molt interessant i és molt intens. Però he de fer un pensament amb el negre, per que és letal i a més ja en tinc un de negre de la Kiko que em pot fer igual servei. Ara el llençaré.


N'hi ha més d'esmalts però les fotos no m'han sortit bé i ara ja els tinc tots desats als calaixos i em fa mandra treure'ls de nou. Així que us deixo amb la foto de la meva col·lecció sencera per a que en veieu la quantitat.
I ara que els tinc ben ordenats... quin em poso?


Comentaris

Anònim ha dit…
No et pots posar els deu dits? Ah, no, tots els colors! Jajajajj
Un bon estudi de pinta-ungles, i jo vaig amb les ungles sense pintar... Quin desastre!
lrsanz ha dit…
Jo també sóc molt fan de Kiko,per pintaungles i per la resta de productes. Fa pensar q amb tan bons preus, la qualitat sigui tan bona.

Entrades populars d'aquest blog

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)

Comença l'estiu! o comença l'estiu?

ITÀLIA 2019 - PART 1