UN ALTRE ANY QUE SE'N VA

I com qui no vol la cosa, acomiadem el 2018 i donem la benvinguda al 2019.
La veritat és que se m'ha fet molt curt aquest any, sobretot a partir dels quatre darrers mesos.
I fent el balanç que sempre faig he de dir que:
-En qüestió de malures només he de dir que una gran sinusitis i una ciàtica emprenyosa m'han acompanyat aquest any.
-En qüestió de viatges no em puc queixar: Palma de Mallorca, Viena i Bologna (més altres).
-En qüestió d'experiències he de ressaltar el Saló de Jocs de desembre (Retro-barcelona)
-En qüestió de nous descobriments musicals tinc apuntats els "War on Drugs" i els "The National" entre d'altres.
-En qüestió de descobriments locals he de reconèixer que encara que havent-hi passat mil cops per davant, no havíem anat mai a una geladeria de Sabadell, la "Venezia" i de la que ara en som clients habituals.
-En qüestió de temes personals, he de confirmar que he recuperat les ganes de pintar i fer manualitats i que la Cursa de la Dona també ha estat una gran fita personal i que he superat sense problemes.
-En qüestió d'amistats encara conservo les mateixes i n'he afegit d'altres. I d'altres, que em pensava desaparegudes, han retornat a la meva vida.
-En qüestió de família hem de lamentar la marxa sobtada d'un membre de la família Schrem. Però també hem de celebrar que la família jove compleix les expectatives i poc a poc es va fent camí en el món laboral. I molt orgullosa que n'estic, de tots.

Crec que no em deixo res.
Com sempre espero que l'any que ve sigui millor que aquest.
Bon any 2019!! 





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TARDA D'SCRAP: COM FER UN ÀLBUM (TERCERA I DARRERA PART)

ITÀLIA 2019 - PART 1

Comença l'estiu! o comença l'estiu?